εν αρχη ην ο λογος

Thursday, April 13, 2006

χωρίς τίτλο...

σήμερα φθάνοντας σπίτι μετά την δουλειά, είδα ένα παράξενο πουλί να κάθεται στο κάγκελλο του σπιτιού της θείας Μαρούλας. Με εντυπωσίασε. Ήταν ένα λεβέντικο πουλί. Κι εγώ που συνήθως τα πετούμενα δεν τα πάω πολύ, έμεινα στ αμάξι και το χάζευα. Πήρα την μάνα μου τηλέφωνο να μου φέρει την μηχανή να το φωτογραφίσω. Δεν ήθελα να κάνω κίνηση, μην το τρομάξω. Βγήκα σιγά σιγά και έτρεξα στη σκάλα...Αυτό φρόντισε να κρυφτεί στη λεμονιά. Σχεδόν δεν το έβλεπα. Απλά το άκουγα. Τραγουδούσε. Κάτι δικά του ακαταλαβίστικα. Έμοιαζε νάναι τόσο ελεύθερο! Συνέχισα να το ψάχνω, ώσπου ακούω την μάνα μου να μου λέει "εκεί είναι, στο σύρμα, στο σύρμα του ηλεκτρικού..". Εκεί ήταν.Έμεινε για λίγο και έφυγε, αφήνοντας και τις δυό μας να χαμογελάμε. Κράτησα αυτή την αίσθηση μέσα μου και μπήκα στο σπίτι. "Δεν ήταν παράξενο μαμά" λέω...."Λες νάναι η ψυχή της Μαρούλας.."μου απαντά.
΄
Υ.Γ: αυτή η αυλή, η αυλή μας είναι τελικά μια ακριβή αγκαλιά που μας χωράει όλους.
Αύριο λέω να φυτέψω κάτι στην αυλή της θείας... Εκεί, στην ευθεία που είχε απλώσει το πουλί το βλέμμα του!

2 Comments:

Blogger kathreftis said...

Ξερεις νομιζω πως δε θα μας αφησει ποτε, θα μας κοιταζει απο οπου ειναι απλα για να σιγουρευται πως ειμαστε καλα.Χτες βρηκα το πρωτο και μοναδικο email που μου εγραψε απο τη δικη σου διευθυνση. Μου εγραφε πως μ'αγαπα και πως ειναι περηφανη για μενα. Δε μου το ειπε ποτε προσωπο με προσωπο μα τη στιγμη που αναρωτιωμουνα, τη στιγμη της αμφιβολιας, χωρις καν να το ψαξω βρηκα αυτο το email. Τι παραξενη που ειναι η ζωη...

8:55 PM

 
Blogger amalia said...

Είμαι σίγουρη γι αυτό!...Όσο για το email που λες, την θυμάμαι πολύ καλά εκείνη τη στιγμή. Και σε διαβεβαιώ ήταν πολύ περήφανη για σένα! Έγραφε το μήνυμα με δάκρια στα μάτιά. Υπήρχε μια έντονη συγκίνηση εκείνο το καλοκαίρι στον Πρωταρά!!!

10:13 PM

 

Post a Comment

<< Home